Jump to content


T25 AT Bu kadar dandik bir tank olamaz...


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

X_T_E_R_M_I_N_A_T_O_R_TR #1 Posted 08 May 2015 - 06:35 PM

    First Sergeant

  • Player
  • 17031 battles
  • 1,061
  • Member since:
    05-13-2014
Yaw topu da beş para etmez...zırhıda...tipi de....bir an önce t28 geçmem gerek çok sıkıldım...o kadar dandik kağıttan bir zırhı varki kendinden 2 düşük seviye tankların mermileri bile çatır çatır İÇİNE alıor her yönden müsait alışı kuvvetli bir tank :) 3 günde 260 bin deneyim yaptım conqueror ile x tank aldım bu velet ile 20 günden beri bir üst tank alamadım işe bak..tank ful + ful Premium mermi kullandığım halde deneyim az veriyor resmen eziyet aynı Ferdinand gibi.


 


 


Helio_Gracie #2 Posted 08 May 2015 - 07:06 PM

    Junior Sergeant

  • Player
  • 21483 battles
  • 205
  • [LEGN_]
  • Member since:
    07-07-2014
Bi ara çölde karşılaştık seninle altında bu tank vardı bende de SU-152
Troll topla oynuyordum oyunda tek atış yapabildim onu da sana yapmıştım 720 küsürat vurmuştum :)

                                               


_GooDeR_ #3 Posted 08 May 2015 - 09:28 PM

    First Sergeant

  • Player
  • 18457 battles
  • 1,368
  • [_PAX_]
  • Member since:
    07-13-2014
künefe :) bu tankla vur kaç vur kaç yapacaksın bende bu tanktan uyuz olmuştum tipi top zırh hiç bişeyi iyi deil bu tankı bitir yavaş tanklara geçiyon T28 beğenemeyebilirsin çünkü sen rus tanklarda tank avcıları ile oynamışsın fazla damage veriyor T28 son topu 300-500 vuruyor ilk topu T25 AT ile aynı :) T95 geçtiğinde tank tipi korkutucu top 480-800 zırh çok kalın yüreyen kale :D T110E3 zaten altı sakla kimse delemez sanırsam kapaktan yemiyor

Edited by _GooDeR_, 08 May 2015 - 09:30 PM.

                                                                   


muratcolak #4 Posted 08 May 2015 - 10:07 PM

    Sergeant

  • Player
  • 37785 battles
  • 398
  • [ATA-A]
  • Member since:
    06-28-2014
O kadarda kötü değildi bence tabi t -28 çok daha iyi ama bence bununda topu sağlam
[ATA]TURK TANKS

XxsubutayxX #5 Posted 08 May 2015 - 10:23 PM

    Junior Sergeant

  • Player
  • 17712 battles
  • 150
  • [ROOMS]
  • Member since:
    07-05-2014
Canefe, gülerken öldüm yorumuna... Kelimesi kelimesine haklısın, berbat bir tank o. Kullanmıştım zamanında hayattan bezdiriyor. E4 ağacındaki kedicik (hellcat) gibi soğutur adamı oyundan. Mümkünse geç ama E3'e giden çileli bir yoldasın, hele stok tankla çıkıyorsan tam yani :) (not: bu serinin tamamı kapaktan atış alır, önden heat karşısında duramaz) 

muratcolak #6 Posted 09 May 2015 - 09:06 AM

    Sergeant

  • Player
  • 37785 battles
  • 398
  • [ATA-A]
  • Member since:
    06-28-2014

View PostXxsubutayxX, on 08 May 2015 - 10:23 PM, said:

Canefe, gülerken öldüm yorumuna... Kelimesi kelimesine haklısın, berbat bir tank o. Kullanmıştım zamanında hayattan bezdiriyor. E4 ağacındaki kedicik (hellcat) gibi soğutur adamı oyundan. Mümkünse geç ama E3'e giden çileli bir yoldasın, hele stok tankla çıkıyorsan tam yani :) (not: bu serinin tamamı kapaktan atış alır, önden heat karşısında duramaz) 

 

hellcat canavar bi tank kesinlikle oynarken cidden keyif  veriyo zırhı tabiki çok zayıf ancak ginede hızı ile çok verimli kullanılabilen bi tank.
[ATA]TURK TANKS

ULaN_BaTuR_53 #7 Posted 19 May 2015 - 06:23 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 36002 battles
  • 20
  • [-M8-]
  • Member since:
    11-18-2012
Tankın tüm parçalarını aç sonra oynarken az beynini kullanırsan 10 numara tank dersin.sevdiğim 10 tank arasına girer.%57 ile oynamışım idare eder.


ULaN_BaTuR_53 #8 Posted 19 May 2015 - 06:23 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 36002 battles
  • 20
  • [-M8-]
  • Member since:
    11-18-2012
Tankın tüm parçalarını aç sonra oynarken az beynini kullanırsan 10 numara tank dersin.sevdiğim 10 tank arasına girer.%57 ile oynamışım idare eder.


___FD___ #9 Posted 12 July 2015 - 03:14 AM

    Junior Sergeant

  • Player
  • 33089 battles
  • 177
  • [MS-TR]
  • Member since:
    07-27-2014
Tier 9lari onden deliyo topu. Ve ayrica surekli saga sola hareket et. Topunun etrafindaki zirh oldukça iyi

AtiReadon #10 Posted 02 August 2015 - 12:09 AM

    Sergeant

  • Player
  • 8796 battles
  • 263
  • [TRGMR]
  • Member since:
    03-28-2015
Helcat başka hesapta kullandım helcat ile 2-4 tank alıyorum hızı çok iyi ama bu t25 at yi yeni aldım berbaaaat sadece saklanarak ateş ediyon namlunun görüş açısı bana yetersiz geldi birazda yavaş motor falan olmayınca işim biraz zor T29 ile T32 nin topundan var tankta keşke onları direk verse çok iyi olurdu T32 bende mevcut toplar aynı olsa tüm toplar olacak tankta ama firma uğraşmamıs topların adlarını değiştirip aynen tank avcılarına koymuş

12Heinzz #11 Posted 02 August 2015 - 07:36 AM

    Sergeant

  • Player
  • 23125 battles
  • 464
  • [KSJ]
  • Member since:
    05-08-2015
Yorumları okuyunca bu tankı almak için boşu boşuna kasmaya gerek yok :) 

*

World of Tanks Blitz





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users