Jump to content


Jak kupić złoto w World of Tanks Blitz

złoto gold blitz

  • Please log in to reply
18 replies to this topic

TraNNcE #1 Posted 03 August 2014 - 05:42 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 68 battles
  • 27
  • Member since:
    05-14-2012

Chciałbym tutaj w prosty ilustrowany sposób pokazać jak można zakupić złoto.

UWAGA!!!Złoto do Blitz można kupić wyłącznie poprzez klienta gry.

Uważajcie na inne strony oferujące złoto lub usługi dotyczące złota w World of Tanks Blitz!

Na wstępie bardzo proszę zapoznać się z informacją, co to jest złoto i co nam daje - Poradnik - Złoto w Blitz 

Warto również zapoznać się z poradnikiem na temat konta premium, które można nabyć właśnie za złoto - Przewodnik po koncie premium

W postach również możecie zadawać pytania na temat zakupu złota, na każde pytanie w razie możliwości postaram się odpowiedzieć i pomóc.

 

 

 

 

 

 

 

 


Edited by _Stala_, 03 August 2014 - 05:42 PM.

Pierwsze kroki z WoT Blitz:

Jak kupić złoto w World of Tanks Blitz

Jak aktywować konto premium

 

WoT Blitz na platformę Android ma mieć premierę 17 listopada 2014 roku -> więcej informacji tutaj


NicoUA #2 Posted 23 January 2015 - 06:31 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 6721 battles
  • 29
  • [SMOG-]
  • Member since:
    04-09-2012
Fajny poradnik tylko szkoda że nie można kupować złota na głównej stronie blitz.
Fanpage: www.facebook.com/eko2k

NaxoN21 #3 Posted 30 January 2015 - 01:42 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 1898 battles
  • 84
  • Member since:
    12-11-2014
Nie pomogłeś :( na androidzie moge tylko płacić kartą lub kodem :( szkoda
:facepalm:

Daj te zieloną strzałeczkę up :)

 

Życie to pudełko czekoladek, a wszystkie nadziane gów@em

Jestem normalnym typem, mam serce mózg i fiut@, a do szczania nie kucam...

 


marcinPunto #4 Posted 31 January 2015 - 08:20 PM

    Private

  • Player
  • 2610 battles
  • 5
  • Member since:
    12-25-2014
Nie da sie poprżez SMS premium?

Krew09 #5 Posted 01 February 2015 - 09:13 AM

    Sergeant

  • Player
  • 7053 battles
  • 393
  • Member since:
    10-09-2012
Nie da wie. Tylko karta lub kod

"Człowiek strzela WG kule nosi"


krzys0576 #6 Posted 01 February 2015 - 02:56 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 3715 battles
  • 16
  • Member since:
    12-29-2014

Witam.

znacie jakis inny sposob na zakup zlota niż karta kredytowa?

Szkoda że tu nie ma smsow jak w wocie na pc.



IxSEE_YOU #7 Posted 01 February 2015 - 07:24 PM

    First Sergeant

  • Community Contributor
  • 22626 battles
  • 1,235
  • Member since:
    04-11-2012
w sklepach typu InMedio są karty upominkowe Google Play ;) wartości: 50 zł, 75 zł, 150 zł

Mój kanał na YouTube 

https://www.youtube....Brw?app=desktop

FanPage: www.facebook.com/jaro105blitz 


sebastianmajorek4 #8 Posted 16 May 2015 - 11:36 PM

    Private

  • Player
  • 72949 battles
  • 2
  • [GM_PL]
  • Member since:
    05-13-2015
Było by dobrze płacic za kupno złota sms tak jak na niekturych grach

ImGoingForYou #9 Posted 15 December 2015 - 03:37 PM

    Private

  • Player
  • 34597 battles
  • 5
  • Member since:
    12-27-2014

ja chyba ślepy jestem bo nie widzę tu żadnego poradnika

 



IxSEE_YOU #10 Posted 15 December 2015 - 05:36 PM

    First Sergeant

  • Community Contributor
  • 22626 battles
  • 1,235
  • Member since:
    04-11-2012
Ponieważ zdjęcia się zcrashowały 

Mój kanał na YouTube 

https://www.youtube....Brw?app=desktop

FanPage: www.facebook.com/jaro105blitz 


HooLiGaN_GreX #11 Posted 06 January 2016 - 06:59 PM

    Private

  • Player
  • 12435 battles
  • 8
  • [TPLX]
  • Member since:
    11-17-2012
Fajnie tylko że ja w ogóle nie mogę zakupić złota ponieważ przez cały czas mam ikonę ładowania i komunikat "Twój zakup jest w trakcie realizacji i może to jeszcze trochę potrwać.  Najlepsze jest to ze trwa już dwa miesiące.

zyro135 #12 Posted 12 August 2016 - 07:45 AM

    Private

  • Player
  • 2978 battles
  • 1
  • [PIO_3]
  • Member since:
    03-16-2016
A da się przenieść złoto zakupione na stronie głównej na androida?


prim3val #13 Posted 12 August 2016 - 02:43 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 36986 battles
  • 582
  • [OLBL]
  • Member since:
    05-15-2012

View Postzyro135, on 12 August 2016 - 07:45 AM, said:

A da się przenieść złoto zakupione na stronie głównej na androida?

Nie. Złoto o którym piszesz zakupione na stronie WG tyczy się tylko World of Tanks PC, World of Warships i World of Warplanes. 



100jakubek100 #14 Posted 21 October 2016 - 02:35 PM

    Private

  • Player
  • 749 battles
  • 1
  • Member since:
    11-15-2013
A jeśli ściągnę wot blitz na kompa i tam kupię golda to będzie on również na telefonie?

AlladyNOS_PL #15 Posted 21 October 2016 - 03:21 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 18136 battles
  • 83
  • Member since:
    06-15-2016
Tak będzie. 

Tajfun403 #16 Posted 21 October 2016 - 03:28 PM

    First Sergeant

  • Player
  • 13361 battles
  • 1,482
  • [3LION]
  • Member since:
    11-25-2014

View Post100jakubek100, on 21 October 2016 - 02:35 PM, said:

A jeśli ściągnę wot blitz na kompa i tam kupię golda to będzie on również na telefonie?

 

Ale wiedz, że w Steam wszystkie ceny są w euro. Nawet jak pisze "zł".


Temat na nic, zdjęcia usunięte.



Vespac #17 Posted 07 December 2016 - 10:15 PM

    First Sergeant

  • Player
  • 42573 battles
  • 2,125
  • [VOLOS]
  • Member since:
    04-08-2015
Kumpel ma doładowanie w Orange za 100 zeta, czy może je wykorzystać do zakupu golda, jeśli tak jak ma to zrobić?

Wyszedłem na pole spozirać se na dwór a tu chała:

- ping pong, skacze jak piłecza Grubbie, po 2 flaszkach...

- troszkę błędów, nieistotnych, szkoda czasu na hulacke...

- hajs, hajs..., za trenowanie hajs, za turniej hajs a gwarzyli, że free-to-play...

i kto tu jest huncwot?


krzysztofpasternak19 #18 Posted 08 December 2016 - 02:13 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 694 battles
  • 937
  • Member since:
    12-25-2014
Vespac prawdopodobnie nie może tego wykorzystać. Brat też miał tylko w Play i też 100 zł i nie mógł tego wykorzystać na takie właśnie rzeczy.

Vespac #19 Posted 08 December 2016 - 09:00 PM

    First Sergeant

  • Player
  • 42573 battles
  • 2,125
  • [VOLOS]
  • Member since:
    04-08-2015
ok, dzięki

Wyszedłem na pole spozirać se na dwór a tu chała:

- ping pong, skacze jak piłecza Grubbie, po 2 flaszkach...

- troszkę błędów, nieistotnych, szkoda czasu na hulacke...

- hajs, hajs..., za trenowanie hajs, za turniej hajs a gwarzyli, że free-to-play...

i kto tu jest huncwot?






Also tagged with złoto, gold, blitz

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users