Jump to content


Middleburg


  • Please log in to reply
21 replies to this topic

Poll: Czy podoba Ci się mapa Middleburg? (53 members have cast votes)

Czy podoba Ci się mapa Middleburg?

  1. TAK (50 votes [94.34%])

    Percentage of vote: 94.34%

  2. NIE (2 votes [3.77%])

    Percentage of vote: 3.77%

  3. NIE MAM ZDANIA (1 vote [1.89%])

    Percentage of vote: 1.89%

Vote Guests cannot vote Hide poll

Cmd_Latina #1 Posted 16 September 2014 - 04:01 PM

    Lance-corporal

  • EU Community
  • 9 battles
  • 11
  • Member since:
    02-25-2012

Middleburg.jpg


Middleburg.jpg

 

Czołgiści!

 

Zapraszamy do udziału w ankiecie! Czekamy na Wasze sugestie oraz opinie dotyczące mapy Middleburg.

 

 

 



A_X_E_N #2 Posted 17 October 2014 - 03:48 PM

    Junior Sergeant

  • Player
  • 23578 battles
  • 107
  • [P-L-G]
  • Member since:
    05-14-2012
Pradze bym pojawił wygląd drogi do chodnika bo zabardzo sie zalewają :)

BogyOne #3 Posted 18 October 2014 - 08:25 AM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 10530 battles
  • 781
  • Member since:
    07-26-2014

Jak dotąd jest to moja ulubiona mapa. Czasami mam wrażenie, że startujący pod górkę są w gorszej sytuacji niż z górki (tam gdzie są budynki tuż przy bazie).

 

Żeby dodać coś jeszcze, rozgrywka dla każdego rodzaju czołgów jest fajna lecz nie do końca podoba mi się łatwe miejsce do kampienia przy starcie na dolnej bazie (tych co musieli by jechać pod górę zgodnie ze wskazówkami zegara), aż za wielu graczy tam spędza grę.


Edited by BogyOne, 22 October 2014 - 06:33 AM.


Krew09 #4 Posted 31 December 2014 - 08:00 AM

    Sergeant

  • Player
  • 7079 battles
  • 393
  • Member since:
    10-09-2012
Dodajcie możliwość objechania wszystkich budynków z lewej strony i będzie git

"Człowiek strzela WG kule nosi"


Kuio #5 Posted 06 January 2015 - 09:44 PM

    Senior Sergeant

  • Community Contributor
  • 21533 battles
  • 729
  • Member since:
    05-19-2012
Miasto jest ok, ale jak ht kampią na gorze to odechciewa się grać.
 
 
Mój kanał o WOT Blitz: https://www.youtube....ZxwN8KdDo_VyQYg
 


coijak #6 Posted 02 March 2015 - 02:51 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 4894 battles
  • 17
  • Member since:
    12-26-2014
Powinno być tylko miasto, wyrównałbym rachunki,(T49), z tymi co sobie stoją daleko i "klankują"!

JrTanker #7 Posted 02 March 2015 - 11:40 PM

    Sergeant

  • Player
  • 13395 battles
  • 457
  • Member since:
    12-22-2012
Nie ruszajcie mapy.  Dobra jest. 


MisterCreativee #8 Posted 30 April 2015 - 08:01 PM

    Sergeant

  • Player
  • 33724 battles
  • 383
  • [ELEM]
  • Member since:
    01-15-2015
Dobrze gra się na niej centurionem. :P


Rafa_sniper_2014 #9 Posted 22 October 2015 - 10:28 AM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 93270 battles
  • 978
  • [CHWAT]
  • Member since:
    12-08-2014
Bardzo fajna mapa, zróżnicowana, miasto dla ciężkich i górki dla medów. Jeśli tylko medy szybko się uporają na górce, a ciężkie utrzymają pozycję to zaczyna się rzeź od tyłu. Dobra jest też taktyka ubicia medów przeciwnika całą drużyną, ale tu musi być już zgrane towarzystwo.

goscsix #10 Posted 21 January 2016 - 12:12 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 16169 battles
  • 89
  • [HG76]
  • Member since:
    03-08-2015
Naprawcie wreszcie ten błąd!

Attached Files

  • Attached File   Screenshot_2016-01-21-12-54-07.png   542.91K


Szarik_412 #11 Posted 01 February 2016 - 10:50 PM

    Private

  • Player
  • 12024 battles
  • 6
  • [JBPS-]
  • Member since:
    12-11-2015
Ta mapa jest ok jest wiele opcji schowania się w mieście i można ładnie ugrać na niej lecz Góra ja ht zaczyna campic to trochę wkurza ale tak to ok jest

Norrt #12 Posted 07 April 2016 - 03:30 PM

    Junior Sergeant

  • Player
  • 24457 battles
  • 199
  • Member since:
    01-23-2014
Zauważyliście że bazę przenieśli wgłąb miasta?   

Rafa_sniper_2014 #13 Posted 08 April 2016 - 12:49 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 93270 battles
  • 978
  • [CHWAT]
  • Member since:
    12-08-2014
No raczej, trochę to daje przewagę HT, może słusznie.

Vespac #14 Posted 08 April 2016 - 06:48 PM

    First Sergeant

  • Player
  • 47205 battles
  • 2,133
  • [F47A]
  • Member since:
    04-08-2015
To dobra zmiana, niweluje przewagę jaką odkryli i mogli osiągnąć gracze jadący na górę.

Wyszedłem na pole spozirać se na dwór a tu chała:

- ping pong, skacze jak piłecza Grubbie, po 2 flaszkach...

- troszkę błędów, nieistotnych, szkoda czasu na hulacke...

- hajs, hajs..., za trenowanie hajs, za turniej hajs a gwarzyli, że free-to-play...

i kto tu jest huncwot?


Kamil_PL4949 #15 Posted 25 April 2016 - 06:54 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 9984 battles
  • 54
  • Member since:
    05-03-2015
Według mnie mapa jest okej ale tak jak wspomniał powyżej Kuio gdy HT u góry campią jest bezsensu.Miasto jest dobre można tam grać w pewnych miejscach i na wieże i na "sidescrap".Mapa po modyfikacji jest o wiele lepsza ale także ładniejszy jest kolor trawy oraz ziemi. :playing:

rice_from_hell_ #16 Posted 18 June 2016 - 01:02 PM

    Junior Sergeant

  • Player
  • 14767 battles
  • 213
  • Member since:
    02-05-2016

View Postgoscsix, on 21 January 2016 - 12:12 PM, said:

Naprawcie wreszcie ten błąd!

Dałeś jakiś obrazek nie z tą mapką i narzekasz jak niewiem co.:facepalm: Idź na inny dział i tam to powiedz wprost. 



rice_from_hell_ #17 Posted 18 June 2016 - 01:05 PM

    Junior Sergeant

  • Player
  • 14767 battles
  • 213
  • Member since:
    02-05-2016
Ogólnie fajna mapka można pojechać miastem, albo bokiem. Pare możliwości taktyk.:)

Nobby_Noobs #18 Posted 19 June 2016 - 01:42 AM

    Private

  • Player
  • 30604 battles
  • 8
  • [PIGS]
  • Member since:
    09-14-2015

Się pozmienialo.Kilka dobrych stanowisk dla TD.Bynajmniej mi się podobalo campienie? AT:-D

 



pablo04060604 #19 Posted 20 January 2017 - 04:10 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 23136 battles
  • 97
  • Member since:
    11-16-2012
troszek oklepany scenariusz juz,,,ht wzgoze...reszta walka o miasto...i...irytuja wyzwiska dlaczego ht wala na wzgoze....proste...niby po czesci wystawione na ostrzal z miasta odciagaja uwage przeciwnika oraz wyspotowane zle ustawione same narazone sa na ostrzal...pozatym zwiazuja walka inne ht i inne jednostki campiace na wprost wzgoza...

Pyrrus360 #20 Posted 01 February 2019 - 08:39 PM

    Private

  • Player
  • 18731 battles
  • 3
  • [SW1T]
  • Member since:
    06-06-2018

Jest jakiś port, koleje, pojawiają sie nawet samoloty, lecz przydała by sie całkiem nowa mapa z udziałem lotniska. Takowe powinno zawierać jakieś obszerne na samoloty garaże, mniejsze kednostki co można potraktować jak ciężarówki, większe oczywiście też, do tego wieża obseracyjna, pas startowy. Ciekawiej by było gdyby było ono ukryte w kotlinie, albo wrencz przeciwnoe bo na jakimś lekkim wzniesieniu. Na miejscu były by też działka przeciw lotnocze, jakieś dziury i gruzy po bombadowaniu. Owe lotnosko znalazłonbys sie po jednej stronie mapy z różnicą wysokości i ciut niżej drogą żwirową przez lekkie wzgórza do małej wsi z udIałem jakiegoś baru żeby nie było tak pusto (nowe budynki by sie przydały).


Edited by Pyrrus360, 01 February 2019 - 08:41 PM.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users