Jump to content


Aktualizacja 3.9 - dyskusja ogólna

3.9

  • This topic is locked This topic is locked
24 replies to this topic

voulezvous #21 Posted 30 May 2017 - 10:24 AM

    Sergeant

  • EU Community
  • 152 battles
  • 275
  • Member since:
    03-15-2012

Dzięki!

Wszystko przekazałem w raporcie!

 


Niestety nie obsługuję już tego forum. W razie jakichkolwiek pytań proszę kontaktować się z: 

Zloydd i MaXSty1er.


S_R_A_M_NA_W_G #22 Posted 30 May 2017 - 04:03 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 26010 battles
  • 92
  • [GNIOT]
  • Member since:
    02-12-2015
Ojejku  - ale fajnie, że przekazane dalej ;)

To teraz my czekamy dalej na kolejne "udoskonalenia" :)

Whisky_Tango_F0Xtrot #23 Posted 31 May 2017 - 07:13 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 38586 battles
  • 32
  • [AFK]
  • Member since:
    09-10-2014
Uznanie wojskowe najbardziej idiotyczne rzecz którą zrobiliście bo jeśli ktoś coś zrobił i dostanie reporta rozumiem i po jakis czasie on mu ginie spoko ale dlaczego pozytywne opinie giną przecież to jest bezsensowne ktoś gra dobrze ludzie go oceniają i to mu znika po paru dniach, albo zrezygnujcie z uznania wojskowego albo je poprawcie bo w tej formie jest do dupy.

darthvader62 #24 Posted 31 May 2017 - 06:54 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 30286 battles
  • 14
  • [VTPL]
  • Member since:
    09-26-2014

Mapa "Piramidy" jak najbardziej OK. "Stara" dobra lokacja. Więcej takich :) Co do nowego systemu wyposażenia, fajnie że mogę wybierać między dwoma na jednym slocie. Szkoda natomiast że czas oczekiwania jest długi. Wcześniej miałeś kredyty = miałeś dopasiony tank (i jeszcze te śrubki). Fakt niezaprzeczalny że płci się kredytami tylko za odblokowanie pierwszego poziomu wyposażenia a reszta w danej linii jest za śrubki (w tym systemie faktycznie wydaję mniej kredytów), lecz by powstało wrażenie udoskonalenia gry moim zdaniem timer na slotach powinien zostać zlikwidowany. Przecież płacę "śrubkami", a tak powstaje wrażenie kolejnego naciągania graczy na Gold (czytaj na kasę). Pochwała za przywrócenie czatu w grze. 

 

Czołgiem ;)



Tajfun403 #25 Posted 01 June 2017 - 06:16 AM

    First Sergeant

  • Player
  • 13355 battles
  • 1,479
  • [3LION]
  • Member since:
    11-25-2014

Już nie długo Hetzerek z GuPa do wygrania. Ciekawe, co zrobią. Tyranie parę godzin dziennie prze parę tygodni za... Hetzera? Podziękuję.

http://www.dom1n.com...111-gup-hetzer/







Also tagged with 3.9

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users