Jump to content


T26E4 Hakkında


  • Please log in to reply
16 replies to this topic

Tigerloot #1 Posted 15 September 2017 - 10:06 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 6832 battles
  • 43
  • Member since:
    11-16-2016
Sandıktan Yeni çıkan orta sınıf tankım hakkında bilgi alabilir miyim gövde zırhı güzel gibi duruyor internette videoları hep yabancı türkçe bulamadım. şimdiden teşekürler

Cezzar_Turk #2 Posted 15 September 2017 - 11:30 AM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30074 battles
  • 553
  • Member since:
    10-14-2015

Hızlanması , hızı yavaş bir orta tank. Zırhı iyidir. Serii dolduran topu vardir. Uzaktan rakibinin Cp sini azaltmadan yakinina gitme. Bu tanki önden kolay delende var delemeyende. O yuzden bu sekilde oynaman daha dogru olur. Rakibin heatlarini sektirme sansi cok yuksek , ön alttan sektirmek icin , Heatlarin paletine gelmesini sagla ve sag sol yap. Ön üst plakadan kolay kolay yemiyor.  Cok fazla kullanmadim ama karsima oldukca cok cikti. Yanlardan heat yemez , palete gelecegi icin. Unutmadan , önden sektirme konusunda aprc kullanan tanklara karsi sikinti yasarsin.Kulen cok iyi sektirir. 

 

Basta da dedigim gibi serii sıkan topunu kullan. T44 kullanir gibi kullanmaya calisirsan olmaz. İyi kredi birakir


Edited by Cezzar_Turk, 15 September 2017 - 11:34 AM.

 Youtube & Steam & PUBG Mobile Klan ; Special'Forces              


Toulgar #3 Posted 15 September 2017 - 01:44 PM

    Junior Sergeant

  • Player
  • 34206 battles
  • 233
  • [T-T-R]
  • Member since:
    11-15-2015

Yahu sen okunmuş su mu içtin ne yaptın arkadaşım :)

 

Söylediğine göre sana kutulardan şimdiye kadar çıkan Kpfpz 70, Löwe, şimdi de süper pershing. Şu 3 tankı da istedim, sadece Kpfpz 70 e sahibim, onu da kutudan çıkartamadım, uğraşa uğraşa, saç baş yolarak kazanabildim. Yani nazar değmesin şansına, ama biz de insanız arkadaş bana neden bi halt çıkmıyor. Anca destek köstek çıkıyor anasını satayım. WG nasıl bir kodlama yaptıysa artık...

 

Tanka gelince, güya orta tank ama kendisi daha çok ağır tank özellikleri taşır. Yavaştır, önden çok iyi zırhlıdır, nereden deleceğini bilmeyeni çok zorlar.  Bilhassa rakip orta tanklara karşı çok etkili bir orta tanktır kendisi.


Edited by Toulgar, 15 September 2017 - 01:49 PM.


X_FaruK_X #4 Posted 15 September 2017 - 02:58 PM

    Sergeant

  • Player
  • 17558 battles
  • 362
  • [INTPS]
  • Member since:
    05-23-2015
kredi getirisi cok iyi muhimmati ucuz yaklasik 3.1 k hasara 110k felan birakiyor
bende alali cok olmadi sana bedava biz 7400 gold verip alalim :)
oynarkende zirhina fazla guvenme bence tanki bilen adamlar deliyor zaten ben full donanim kullaniyorum simdiki delisi at15 in son topu ile ayni 6.5snde reload ediyor istersen ilk yuvadaki delisi arttiran donanim yerine yukleme suresini azaltan donanimi kullanirsan 6.1snde doldurur
bu tankla kendi seviyendeki tanklarla yuz yuze girme kupolandan catir catir girdirler biraz uzakta takil dpm gucunu kullan donaimlari fullersen baya hareketli bir tank olur ama kule donusu yavas
t49 gibi 15lik topa sahip tanklara arkani veya yanini donme yoksa gomer 1k hasari

Tigerloot #5 Posted 15 September 2017 - 07:35 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 6832 battles
  • 43
  • Member since:
    11-16-2016
Yorumlar için teşekkür ederim ben anı yaşıyorum hocam öyle kredi biriktir yok exp kas girer oynar winimi alır çıkarım :D belkide ondan arkadaş hesap açtık onada ıs-6 çıkartık :D onuda soracaktım utandım :D

Cezzar_Turk #6 Posted 16 September 2017 - 12:06 AM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30074 battles
  • 553
  • Member since:
    10-14-2015

View PostToulgar, on 15 September 2017 - 01:44 PM, said:

Yahu sen okunmuş su mu içtin ne yaptın arkadaşım :)

 

Söylediğine göre sana kutulardan şimdiye kadar çıkan Kpfpz 70, Löwe, şimdi de süper pershing. Şu 3 tankı da istedim, sadece Kpfpz 70 e sahibim, onu da kutudan çıkartamadım, uğraşa uğraşa, saç baş yolarak kazanabildim. Yani nazar değmesin şansına, ama biz de insanız arkadaş bana neden bi halt çıkmıyor. Anca destek köstek çıkıyor anasını satayım. WG nasıl bir kodlama yaptıysa artık...

 

Tanka gelince, güya orta tank ama kendisi daha çok ağır tank özellikleri taşır. Yavaştır, önden çok iyi zırhlıdır, nereden deleceğini bilmeyeni çok zorlar.  Bilhassa rakip orta tanklara karşı çok etkili bir orta tanktır kendisi.

 

Bana da cikmiyor cikmazda. Ana hesabi olup aktif olan kisilere gercektren sans eseri cikiyor. Onun disinda yan hesaplara ve aktif olmayan az aktof hesaplara tesvik olarak tank cok cikiyor. Zaten yan hesaaplarinda aktifligi az olur.

 

Ana hesabima tankin zerresi cikmadi. T15 bile , ekseriyette kredi cikiyor dp sert. Ve altin , Total 2500 -3000 gold cikmistir simdiye kadar. Blki biraz daha fazla. Ama baska hesaplan actigim kutularda 3-4 adet tank cikti. Oylesine actigim kutular.

 

Savas sayisi az hesaplara yedek parca cikiyor cogunlukta , kredi ve dp 2 . planda. Bu demek degil ki hic kredi cikmiyor. Tabiki cikiyor sadece daha baskin olanlar var hesaplara gore


Edited by Cezzar_Turk, 16 September 2017 - 12:07 AM.

 Youtube & Steam & PUBG Mobile Klan ; Special'Forces              


USTABASI #7 Posted 16 September 2017 - 04:17 PM

    Sergeant

  • Player
  • 6802 battles
  • 298
  • [1923_]
  • Member since:
    12-16-2015
o zman bir müddet aktifliği keselim bakalım çıkacak mı birşey şu güne kadar sadece su 100Y çıktı başka birşey yok

X_FaruK_X #8 Posted 16 September 2017 - 06:14 PM

    Sergeant

  • Player
  • 17558 battles
  • 362
  • [INTPS]
  • Member since:
    05-23-2015
en az 15 tane yeni hesap acip denedim hicbirinde t8 pre cikmadi daha dogrusu tank cikmadi

Cezzar_Turk #9 Posted 16 September 2017 - 09:01 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30074 battles
  • 553
  • Member since:
    10-14-2015

Yeni acilan hesaplarda denemedim ancak kutu actigim en taze hesap 6 ayliktir yeni sayilir. Sık acmadim. 2 pre tank cikti ve gold cikiyor. ama uzun sure once actigim daha sık kutu actigim hesapda (2 yillik ) onda 8 tier de cikti 5 de. Goldda. Ana hesaptan cok ona cikiyor.


Edited by Cezzar_Turk, 16 September 2017 - 09:02 PM.

 Youtube & Steam & PUBG Mobile Klan ; Special'Forces              


Cezzar_Turk #10 Posted 30 September 2017 - 10:56 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30074 battles
  • 553
  • Member since:
    10-14-2015

Beyler Yine bi yan hesap , yine bi 8 tier pre tank. Suan itibariyle 2 farkli hesapta 2.  Super persing cikti. Dusuk tier cikan pre tanklar haric. Bu hesba yani aktif olarak kullandigin hedaba ne cikti derseniz max gold. Tank asla cikmiyor. Cikmayacaksa. Sistem aktif hesaplara gold cikarartarak kisiye gold aldirmak uzerine kurulu , aktif olmayan hesaplara da oyunu oynatma uzerine.

 

zirt pirt dusuk tier tank cikip duran hesaba 2-3 ay dan beri yani super persing ciktigindan beri hic bisey cikmadi. Yeter dedi sanirim

 

edit saka gibi ama 01.58 itibariyle zerre girmedigim baska bi hesapda da Su100y cikti. Yine buyuk kutudan. 01.50 gbi super persing , simdide su100y

 

 


Edited by Cezzar_Turk, 30 September 2017 - 11:04 PM.

 Youtube & Steam & PUBG Mobile Klan ; Special'Forces              


Bl4ckB33r #11 Posted 12 January 2018 - 12:22 PM

    Sergeant

  • Player
  • 9057 battles
  • 338
  • [-TND-]
  • Member since:
    12-11-2016
Ap ile biraz odaklanılırsa komutan kulesinden yiyor onun dışında güzel tank almayı düşündüm ama o kadar golda para vermek yerine aynı paraya daha değişik oyunlar alıp daha fazla eglenebilirim bence sizde oyun içi pre tank almak yerine muadillerini denemelisiniz :>

Tigerloot #12 Posted 13 January 2018 - 10:51 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 6832 battles
  • 43
  • Member since:
    11-16-2016
Ben zaten almadım bedava sandıktan çıktı  oyuna 1 kuruş bile vermem ben

Bl4ckB33r #13 Posted 14 January 2018 - 11:37 AM

    Sergeant

  • Player
  • 9057 battles
  • 338
  • [-TND-]
  • Member since:
    12-11-2016

View PostTigerloot, on 14 January 2018 - 01:51 AM, said:

Ben zaten almadım bedava sandıktan çıktı oyuna 1 kuruş bile vermem ben

 

Bana kutudan t15 in üstünde birşey çıkmadı

karacazade46 #14 Posted 08 February 2018 - 02:31 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 14189 battles
  • 64
  • [WARTR]
  • Member since:
    03-28-2017
Bu tanki on taraftan nasil delebilirim? Zayif noktasi neresi?

__KurdishWarrior__ #15 Posted 09 February 2018 - 08:18 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 17928 battles
  • 41
  • [PERFS]
  • Member since:
    03-06-2016

View Postkaracazade46, on 08 February 2018 - 02:31 PM, said:

Bu tanki on taraftan nasil delebilirim? Zayif noktasi neresi?

Taretinin en üst kısmında ince bir nokta var. Oraya İyi nişan alınmadan delinmesi zor. Her zamanda yemez ordan. Benim tier 8 de en efektif zırhlı gördüğüm tank odur. İyi nişan alan bi tankla ve yakından vurman gerekir.


Edited by ecer_123, 09 February 2018 - 08:20 PM.


pis_katil #16 Posted 14 June 2018 - 10:35 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 7707 battles
  • 26
  • [TAOW]
  • Member since:
    03-30-2015

View PostToulgar, on 15 September 2017 - 01:44 PM, said:

Yahu sen okunmuş su mu içtin ne yaptın arkadaşım :)

 

Söylediğine göre sana kutulardan şimdiye kadar çıkan Kpfpz 70, Löwe, şimdi de süper pershing. Şu 3 tankı da istedim, sadece Kpfpz 70 e sahibim, onu da kutudan çıkartamadım, uğraşa uğraşa, saç baş yolarak kazanabildim. Yani nazar değmesin şansına, ama biz de insanız arkadaş bana neden bi halt çıkmıyor. Anca destek köstek çıkıyor anasını satayım. WG nasıl bir kodlama yaptıysa artık...

 

Tanka gelince, güya orta tank ama kendisi daha çok ağır tank özellikleri taşır. Yavaştır, önden çok iyi zırhlıdır, nereden deleceğini bilmeyeni çok zorlar.  Bilhassa rakip orta tanklara karşı çok etkili bir orta tanktır kendisi.

şimdi bana da çıktı büyük kutudan. daha önce 3. seviye üstü pre hiç çıkmamıştı. bayram hediyesi oldu. hehe...



Bl4ckB33r #17 Posted 01 July 2018 - 02:32 PM

    Sergeant

  • Player
  • 9057 battles
  • 338
  • [-TND-]
  • Member since:
    12-11-2016
kule dönüşü ıs6 kıvamında olduğu için pek zevk vermiyor




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users