Jump to content


Haksız şekilde sohbet yasağı cezası

Ceza

  • Please log in to reply
34 replies to this topic

blackartal #1 Posted 09 October 2017 - 01:57 PM

    Private

  • Player
  • 58170 battles
  • 8
  • [1923]
  • Member since:
    06-30-2014
Oyunda savaş başladı harita üzüm bağları hafif tank kullanan bi beyin yoksunu spot yapıp yer bildirimi yapıp takımın buna göre hareket etmesini sağlamak yerine bu kişi takımı şehire yönlendirerek komut veriyor ve bende olumsuz komutuna basıp sol diyorum ve bunun aksini yapıp ısrarla takımıda yanıltıp şehire götürüyor ve bende işe yaramaz çaylak diyorum bu işe yaramaz çaylak daha sonra 4 kişinin arasına dalıp geberiyor beyinsiz yazıyorum buna ve sona kalıyorum bu işe yaramaz moron diyor ben ölünce ardından buna cevap olarak işe yaramaz çaylak diye mesaj yazıyorum ardından anayı katarak küfür ediyor ırkçı küfürde ediyor bahsettiğim kişi yabancı bi oyuncu neyse buna cevap vermeyip ekran alıntısı yapıp rapor ediyorum destek ekibindeki Egeli denen temsilci bozması sizde işe yaramaz beyinsiz demişsiniz size de ceza veriyoruz diyor yani bildiğin kendi ayağıma sıkmış gibi oldum işe yaramaz beyinsiz dediğim için aldığım ceza zaten aklıllara zarar kabul edebildiğim birşey değil oyunda ana bacı ağzına ne gelirse sövenlerin yanında söylediğim kelimeler hiçbirşey neyse şimdi buna bakın daha önce bir kişiyi daha rapor etmiştim adam yine anaya küfür ediyor cevap şu şekilde benzer kışkırttığınızdan dolayı ceza veremiyoruz oyuncuya kışkırtmada çaylak demem benim çaylak demem karşısında onun benim anama küfür etmesi ve ceza almaması doğru birşey mi yaa soruyorum sizlere böyle bi adalet var mı lanet olsun bu 2 kaydı cevaplayan Egeli denen işini doğru yapamayan işe yaramaz bi destek temsilcisi şimdi ben bu kişiyi nerelere şikayet edebilirim bu kişiye nasıl bi yaptırım uygulatabilirim bilen kişilerin yardımcı olmasını bekliyorum lütfen 

X_FaruK_X #2 Posted 09 October 2017 - 04:08 PM

    Sergeant

  • Player
  • 17558 battles
  • 362
  • [INTPS]
  • Member since:
    05-23-2015
al birini vur ötekine ......

blackartal #3 Posted 09 October 2017 - 04:36 PM

    Private

  • Player
  • 58170 battles
  • 8
  • [1923]
  • Member since:
    06-30-2014
Aynen sözün bittiği yer maalesef bi tane işini düzgün yapan destek ekibinden biri yok sözde temsilciler Türk oyunculara sahip çıkan destek ekibi şöyle dursun aksine köstek oluyorlar birazda bizim hakkımızı savunarak iş yapın küfür eden elin yabancısını bize savunmayın 

Cezzar_Turk #4 Posted 16 October 2017 - 05:48 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30712 battles
  • 553
  • [ZIRH-]
  • Member since:
    10-14-2015

Aynısını biraz önce bende yasadım. Ancak ban atmamışlar. Uyarmıs bay egeli. Soyle basliyim , iki krem santi plat atmis amx ile. Bunlara birak amx vermeyi gunumuz tanklari , Abrams yada Challenger 2 versen rakibde oyundaki WW2 tanklari olsa yine geberir oynayamazlar. Neyse ,  wr %41 ort. Zaten 10k savas nasıl yaptilarsa. O kadar sinir oldum ki geri zekalilar dedim. Sen misin onu diyen . savas bitti garajdyim ikisi birden agiza alinmayacak her turlu kufru ediyor. Biri de kendini rambo edasiyla isi gucu birakip gelir bulurum diyor. Sehri falan soyledim oraya gel aldiririm dedim sustu , neyse oburu yardiriyor sadece kufur ama , ben sadece yav he he yaziyorum. Kufurlere. Bunlarin ss sini attim. Egeli beyin cevabi , siz savas sirasinda geri zekali demissiniz siz baslatmisiniz onlara verirsek ceza sizede vermemiz gerek. Vs oran oranti yada turkceden fikri yok sanirim. 

 

Wg ye guvenmeyin , kasınanı baska sekilde kasiyin. 


Edited by Cezzar_Turk, 17 October 2017 - 10:12 PM.

 Youtube & Steam & PUBG Mobile Klan ; Special'Forces              


Gelengi68 #5 Posted 17 October 2017 - 04:06 PM

    Private

  • Player
  • 28109 battles
  • 7
  • [M1071]
  • Member since:
    12-23-2016

Cezzar_Turk, senin istediğin gibi oynamayan millete herkesin önünde hakaretler yağdırırsan karşılığını alırsın. Ayrıca burada millete yalan söyleyip çocuk gibi ağlamayı da kes. 2 hesabın var birinden bayağı kusar gibi küfür ediyorsun. Muhtemelen bu hesabı sadece küfür için açtın. 

 


Edited by Gelengi68, 17 October 2017 - 05:52 PM.


Cezzar_Turk #6 Posted 17 October 2017 - 05:26 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30712 battles
  • 553
  • [ZIRH-]
  • Member since:
    10-14-2015

View PostGelengi68, on 17 October 2017 - 04:06 PM, said:

Senin istediğin gibi oynamayan millete herkesin önünde hakaretler yağdırırsan karşılığını alırsın. Ayrıca burada millete yalan söyleyip çocuk gibi ağlamayı da kes.

Bana bak , burada efendi takilmaya calisma . ben kolay kolay savas sirasinda birak turkce  kufuru turkce hakaret etmem , olurda cok alingan olan turk oyuncu cikar uzerine alinir kafa utuler diye ,ancak İNGLİZCE ettim ediyorum ozelilikle inglizce! Olurda turk biri bana mi dedin , vs deyip kafa acmasin ve uzerine almasin diye. . . Keza ingilizceyi dahii uzerine alinip kafa utuleyen oldu. Savastan sonrada simdiye kadar kimseye bulasmadim mesaj atarak. Ha bana bulasan olursa baska .!  Ancak siz iki kremalı santi daha normal tank oymamayı bilmeyip kalkmis hafif tank oynamaya calisip oyunun icine ederseniz ustune platli olup 7 ye 5 duruma dusuruseniz takimi daha kusura bakma bende insanim.

 

Ancak insan olsamda ne ananiza ne baciniza ne soyunuza kufrettim. Sahsiniza dahii kufretmedim.  O hakaretLER dedigin , cogul eki kullandiklarini saysana. Sanirsin ki mac sonundan basina yardirdim. 2 laf edip ciktim. Garaja dondum.  Arkasindan 2 koldan lugattaki tum kufurleri eden 2 krem santi buldum . benim cevabim ne oldu ? Yav he he . israrla kufretmem icin ugrastiniz ustelik. Eee ama kasinani kasirlar sizin o ettiginiz kufurlerin karsiligi olacak elbet. . Noldu bana ban attiramadin mi ? Bugun yediniz ama bani . Afiyet olsun. Bay Egeli sizi korusada sirf "Geri zekali " dedigim icin ! :)

 

 

 

 Belki bi gunden beri oyunu kuralina gore oynuyorum. Buraya o ettiginiz kufurleri atarim ama her yerine sansur gerek , baya ugrastiracak. Daha da ugrasacak vaktim yok. Gidin kendinize bi mutfak robotu bulup cirptirin. 

 

Nooblugunda bi raconu var lan. Zeytinyagi gibi uste cikmaya calisan velet tayfası aldi basini gidiyor. Adamin hesabi normal olur , o maca kotu oymayacagi tutar eyvallah. Yada kafası iyi degildir iyi oynayamaz. Sizin ki boyle birsey degil. 10k savasa ragmen haritada nerde duracagini nereye gidecegini ogrenemediyseniz gidin tier 1-2-3-4 oynayin. Tier 8 oynayip ustune light tank nedir ? Adamin klanindan belli oluyor zaten artik ne oldugu az cok. 

 

Editine edit : 2. Hesabim var mi yokmu bilgim yok iddaalar arasinda. Siz iki kendini bilmez , Lugattaki tum kufurleri edip ,kufur seramonisi yapip ,  utanmadan  kufur edildi mi  diyorsun ? İronik.


Edited by Cezzar_Turk, 18 October 2017 - 12:14 AM.

 Youtube & Steam & PUBG Mobile Klan ; Special'Forces              


Gelengi68 #7 Posted 17 October 2017 - 08:13 PM

    Private

  • Player
  • 28109 battles
  • 7
  • [M1071]
  • Member since:
    12-23-2016

Cezzar amma kafa ütülemişsin. sabah akşam oyun oynayıp bununla övünmen şimarık bir velet olduğunu gösterir ancak. Sanane topitop nasıl istersem öyle oynarım. Sen akıllandım diyorsun ya ona akıllanma denmez, işin pi*liğini öğrendim denir. 2. hesabından ettiğin küfürleri buraya sığdıramayız zira komple baştan aşağı iğrenç, insan olamamış birinin salyalarıyla yazılmış lağım çukurundan ibaret. Burada efendi gibi gözükmeye çalışan bizzat sensin ama anca bebeleri kandırırsın. Annen baban sana terbiye vermemiş bizzat doğurup sokağa salmış haliyle de bu kadar olmuşsun ancak. Oynadığın oyunu o kadar ciddiye alıyorsun ki senin ki eğlence değil kompleksini bastırma yolu olmuş. Sen kimsin ki millete hırlayıp saldırıyorsun. Ban atılması umrumda değil ki çünkü sadece senin gibi saldırgan tutumlu bebelere haddini bildiriyorum. Ağlak bebe, babana da şikayet ettin mi:))) 

Noobluğun bir raconu var demişsin ya onu benim bilmem mümkün değil ancak senin gibi gerçek hayatta ezik olan biri bilebilir. Ben zevkine arada eğlence olsun diye oynuyorum ama sen bayağı kudurmuş gibi hırs yapmışsın be koçum. Hayrola iktidar sorunların mı var? Kariyerini burada yaparsın artık:))

Bunu da şikayet et de kimse görmesin senin asıl yüzünü.

 

Ha bu arada o küfürleri sana yedirmek şart. Eğer İzmir e gelirsen sana burada söz veriyorum telefonumu vereceğim, buluşalım yalnız sen ve ben ok? Ben Afyondan geçersem aynısını bekliyorum. Buraya da sonuçları yazarız artık.

 

 

 
 


Edited by Gelengi68, 17 October 2017 - 08:31 PM.


Cezzar_Turk #8 Posted 17 October 2017 - 08:28 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30712 battles
  • 553
  • [ZIRH-]
  • Member since:
    10-14-2015

Bak,  bak tuz ruhu kılıklı ..  Banı yiyip aglayan varsa o da sensin. Kendini ifsa eden sensin. Kendini ifsa eden sensin. 

 

Bunlar arkadasinin kufurleri https://hizliresim.com/7y7P5v

 

İlk kufru baslatan siz oldugunuz halde , hemde en agirlarini , kufur edildi demek nedir ?. Sizin kendini bilmez kufurlerinize karsilik dayanamayip arkadaslar etmistir.. İster kurallara uydugumu varsay ister **ligi. Ancak su gercek ki sizi zeka ile sevmek cok guzel bisey.   Valla beni bulacak olan sendin bekliyorum dedim. Tarif ettigim yerde dur gelince yaz dedim. Ben sana senin gibi akıl tutumasi gecirmis  birine tel verecek birimiyim ? 15 yildir kullandigim hatti senin gibi akil tutulması yasayan yuzunden degistirmek istemem. Ha vermek istersen ozelden yaz ben o hatti bol bol mesgul ettiririm merak ettme. 2 dir anlamadigim tel verilince isinlanma mi oluyor ? 

 

İnsanlara en agir kufurleri İLK edip sonra bani yiyip , kendine edilince miyavlayan sonrada burada hakaretler yardiran akıl tutulması yasayan veba fikirlilere ve dahii ustte yazdiklarina verecek cevabim YAV HE HE !

 

BU arada afyona gelirsen , iktidar miyim , muhalefet partisimi ogrenirsin

 

 Ha bu da senin ettigin kufurler  https://hizliresim.com/MaogY1

 

 

Bi ust mesajda yazdiginhakaretleri editliyorsun ancak bosuna ss aldim bile 

https://hizliresim.com/lb3rvE

 


Edited by Cezzar_Turk, 18 October 2017 - 12:18 AM.

 Youtube & Steam & PUBG Mobile Klan ; Special'Forces              


Cezzar_Turk #9 Posted 17 October 2017 - 08:48 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30712 battles
  • 553
  • [ZIRH-]
  • Member since:
    10-14-2015

Olay su , sirf geri zekali demem. Arkasindan bu krem santiler yardiriyor bana ! Zerre kufur etmedim ! Ss ler usste. Bu sahislara bu olaydam cok sonra kufurler edilmis. Tatavalari bu! Kufur edersen kufir yersin. Kim ettiyse eline saglik. Neyse ssleri  wg ye ticketledim , wg nin cevap ; "sizde geri zekali demissiniz " Komik olan ise Savas baslar baslamaz demisim. Egeli beye oyle savunma ypip ss atmislar. İnsan bi sureye bakar. Onu gectim , sirf geri zekalidan sonra edilen kufurlerin haddi hesabi yok ancak geri zekali yazdim diye diger kufurlerin hukmu yok wg ye gore. 

 

https://i.hizliresim.com/Byv6y9.jpg

 

Ancak sizin gibileri yontmak sart oldugu icin her sekilde banı yedirttirdim. Anlasilan kilcigi bogazinda kaldi 


Edited by Cezzar_Turk, 17 October 2017 - 10:23 PM.

 Youtube & Steam & PUBG Mobile Klan ; Special'Forces              


osmanlitokadi35_tr #10 Posted 17 October 2017 - 09:04 PM

    Private

  • Player
  • 22680 battles
  • 8
  • [M1071]
  • Member since:
    03-24-2017
Cezzar_turk olduğunu sanan zavallı sen oyun esnasında hakaret ederken biz sana çiçekmi verecektik... Kişilik karmaşası yaşadığın açık ve net belli iki hesap kullanmandan bu hesabından acitasyon yapıyorsun diğer hesabından sende bizden aşağı olmayan (bu küfürleri kesinlikle hakettin) küfürleri bize ediyorsun biz açık ve netiz küfür ettik mi ettik ve yine kaşın yine ederim biz senin gibi karaktersiz değiliz şirin bebe kendine çok güveniyordun o küfürleri ederken ver telefonunu en kısa zamanda seninle bu konuyu yüzyüze tartışalım bakalım tartışmanın sonucunda ne gibi sonuçlar çıkacak ortaya beraber görelim,ben senin gibi klavye bebelerini konuda çok geliştirdim... Bu konuşmaları okuyan arkadaşlar bu tür çift karakterli kişilere dikkat edin bir hesaptan heidi bir hesaptan zombi olurlar kısaca kancıktırlar resimleri alıp  bir de bebek gibi şikayet ederler... Evet cezzar bakalım erkekmisin korkakmı telefonunu bekliyorum... yine acitasyon yapacaksan boşa sızlanma biz senin gerçek yüzünü biliyoruz ve delikanlı olmadığını da biliyoruz hada bakalım ispat et kendini...

osmanlitokadi35_tr #11 Posted 17 October 2017 - 09:06 PM

    Private

  • Player
  • 22680 battles
  • 8
  • [M1071]
  • Member since:
    03-24-2017
bizi klavyeden değil ellerinle yontsana cezzar varmı sende o yürek ??? ver telefonu geleyim afyona kaymak yiyelim 

osmanlitokadi35_tr #12 Posted 17 October 2017 - 09:06 PM

    Private

  • Player
  • 22680 battles
  • 8
  • [M1071]
  • Member since:
    03-24-2017
bak bakalım senin boğazına ne takılacak ???

osmanlitokadi35_tr #13 Posted 17 October 2017 - 09:07 PM

    Private

  • Player
  • 22680 battles
  • 8
  • [M1071]
  • Member since:
    03-24-2017
bu arada ben kimseye ağlamadım senin gibi kancık değilim erkeğim tanışalım daha yakından anlarsın

Cezzar_Turk #14 Posted 17 October 2017 - 09:22 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30712 battles
  • 553
  • [ZIRH-]
  • Member since:
    10-14-2015

View Postosmanlitokadi35_tr, on 17 October 2017 - 09:04 PM, said:

Cezzar_turk olduğunu sanan zavallı sen oyun esnasında hakaret ederken biz sana çiçekmi verecektik... Kişilik karmaşası yaşadığın açık ve net belli iki hesap kullanmandan bu hesabından acitasyon yapıyorsun diğer hesabından sende bizden aşağı olmayan (bu küfürleri kesinlikle hakettin) küfürleri bize ediyorsun biz açık ve netiz küfür ettik mi ettik ve yine kaşın yine ederim biz senin gibi karaktersiz değiliz şirin bebe kendine çok güveniyordun o küfürleri ederken ver telefonunu en kısa zamanda seninle bu konuyu yüzyüze tartışalım bakalım tartışmanın sonucunda ne gibi sonuçlar çıkacak ortaya beraber görelim,ben senin gibi klavye bebelerini konuda çok geliştirdim... Bu konuşmaları okuyan arkadaşlar bu tür çift karakterli kişilere dikkat edin bir hesaptan heidi bir hesaptan zombi olurlar kısaca kancıktırlar resimleri alıp  bir de bebek gibi şikayet ederler... Evet cezzar bakalım erkekmisin korkakmı telefonunu bekliyorum... yine acitasyon yapacaksan boşa sızlanma biz senin gerçek yüzünü biliyoruz ve delikanlı olmadığını da biliyoruz hada bakalım ispat et kendini...

 

View Postosmanlitokadi35_tr, on 17 October 2017 - 09:06 PM, said:

bak bakalım senin boğazına ne takılacak ???

 

Oooo krem santinin sosu da gelmis. Oncelikle ilk kufurleri eden koca kafalar sizsiniz. Sebeb ? Gerizekali dedim diye. Bulma konusuna gelince , sizin nesliniz tukenmedi mi ? Krem santine de soyledim ustte ss lerde var. Kezaa yine ustte yazilarda da var. klavye bukuculugune soyunan kendileri , icraati karsidan bekliyorlar. Avakado var yen mi ? Klavye delikanlısı bukuculere bak , utanmadan ne de cabuk yalan yazivermisler oyle. O iddaa ettiginiz kufurlerin ss sini atsana. Saate bakalim . ilk agir kufurleri yazan kim gorelim. Ben geri zekalilar dedikten sonra ozelden en agir kufurleri ediyorsunuz birde ivirmaniz yok mu. Asenayi gecmissiniz. Kufur et , kufur yiyince agla. Banı yiyince hönkür. Ooo yeah come on baby

 

 

Afyonun kaymagida meshur ******* da . dikkat et , kaymak hayaliyle baska sey yeme. 

Erkek olmak baska adam olmak baska. Simdi karmasik bi durum anliyorum seni desem yalan olur :D duygularini acamamissin , bu kadar kivirttiginiza gore hem ilk  agir kufurleri edip hem de bunu tam tersi sekilde aksettirmek. Adamliga erkeklige de sigmaz. . Ancak sana doktoru tavsiye edebilirim , yada gelisine birak , tanismayi cok istiyorsan  tem otoyolu var e5 var izmirde kordonda da vardir. Son olarak Yavhe he !

View Postosmanlitokadi35_tr, on 17 October 2017 - 09:07 PM, said:

bu arada ben kimseye ağlamadım senin gibi kancık değilim erkeğim tanışalım daha yakından anlarsın

 

View Postosmanlitokadi35_tr, on 17 October 2017 - 09:06 PM, said:

bizi klavyeden değil ellerinle yontsana cezzar varmı sende o yürek ??? ver telefonu geleyim afyona kaymak yiyelim

Edited by Cezzar_Turk, 18 October 2017 - 10:54 PM.

 Youtube & Steam & PUBG Mobile Klan ; Special'Forces              


Gelengi68 #15 Posted 17 October 2017 - 09:27 PM

    Private

  • Player
  • 28109 battles
  • 7
  • [M1071]
  • Member since:
    12-23-2016

Zerre kadar delikanlı ol da ben küfür ettim de, ben arandım de, ben ağlağım de. Egeli nin sana verdiği yanıtta sadece gerizekalı demediğin ortada kabak gibi dururken niye kıvırtıyorsun? sana ettiğim küfür le senin sahte hesabından ettiğin küfürleri koyda millet bir karşılaştırsın. Ama bunun için delikanlı olmak gerekir o da sende yok. Biz dediğimizin arkasındayız, saklanmıyoruz. Ban atmışlar vah vah çok üzüldüm. Ban yemek olsa olsa sana koyar. Askeri şerefine baktığımızda (şeref denebilirse tabi) ne mal olduğun ortada zaten kıymık.

 

 

 

 

 



Cezzar_Turk #16 Posted 17 October 2017 - 09:34 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30712 battles
  • 553
  • [ZIRH-]
  • Member since:
    10-14-2015

View PostGelengi68, on 17 October 2017 - 09:27 PM, said:

Zerre kadar delikanlı ol da ben küfür ettim de, ben arandım de, ben ağlağım de. Egeli nin sana verdiği yanıtta sadece gerizekalı demediğin ortada kabak gibi dururken niye kıvırtıyorsun? sana ettiğim küfür le senin sahte hesabından ettiğin küfürleri koyda millet bir karşılaştırsın. Ama bunun için delikanlı olmak gerekir o da sende yok. Biz dediğimizin arkasındayız, saklanmıyoruz. Ban atmışlar vah vah çok üzüldüm. Ban yemek olsa olsa sana koyar. Askeri şerefine baktığımızda (şeref denebilirse tabi) ne mal olduğun ortada zaten kıymık.

 

 

 

 

 

 

lan iyi güldüm simdi. Bak sen turkce biliyormusun ? Yada nece biliyorsan cevireyim. Yada almiyor mu hard disk ? Traktor sesi gibi ses geliyorsa , bil ki is bitmistir yenisini almadan duzelmez. 

 

Diyorum ki , ben geri zekali deyip ciktim savastam garaja geldim , arkasindan tonla kufurleri siz yazdiniz. Ustte ss de var. Arkasinda size biri yada birilerileri kufurlerinize karsilik vermis , simdi aglayan ben miyim siz mi ? Daha sade nasil yazilir ? Kufurun dibine vurup kufur yedim diye honkurmenin adi acitasyindur kivirmadir ! 

 

Geri zekali dedim diye sizi koruyan wg ye ragmen ! Banı da yediniz. Ben degil 

 

İstatislige gelince onu takan var mi ? Ben avci ile kamp yapmadim , savasta hareketsizlik verilmis bu 1 .  insanlar giciligina adami oldurunce mac cevirince de veriyor bu 2. İngilizce nooblara saydiriyorum dedim zaten bu 3 ( noobs morons vs )! Bazen de malesef bizim turkler alinganligin dibine vurdugu icin ustune aliniyor  dedim 4 


Edited by Cezzar_Turk, 17 October 2017 - 10:02 PM.

 Youtube & Steam & PUBG Mobile Klan ; Special'Forces              


Gelengi68 #17 Posted 17 October 2017 - 09:51 PM

    Private

  • Player
  • 28109 battles
  • 7
  • [M1071]
  • Member since:
    12-23-2016

Lan bebe, biz bu oyunu oynasak nolur oynamasak nolur? Hayatın oyun olmuş. Valla Tanyeli gibi kıvırıyorsun, değme dansöze taş çıkartırsın. Senin olayın harbiden de ajitasyonmuş. Acıların çocuğu Cezzar:((  Küççük Cezzar. Cezzar ingilizce küfür etmiş abisiii. Ama o küfür sayılmaz abisii. Aramız da kimse ingilizceyi bilmiyor sanıyor zero brain Cezzar. 

Lan oğlum iki dakika delikanlı ol diyeceğim ama sen de haklısın ağır gelir.

 



Cezzar_Turk #18 Posted 17 October 2017 - 09:59 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30712 battles
  • 553
  • [ZIRH-]
  • Member since:
    10-14-2015

View PostGelengi68, on 17 October 2017 - 09:51 PM, said:

Lan bebe, biz bu oyunu oynasak nolur oynamasak nolur? Hayatın oyun olmuş. Valla Tanyeli gibi kıvırıyorsun, değme dansöze taş çıkartırsın. Senin olayın harbiden de ajitasyonmuş. Acıların çocuğu Cezzar:((  Küççük Cezzar. Cezzar ingilizce küfür etmiş abisiii. Ama o küfür sayılmaz abisii. Aramız da kimse ingilizceyi bilmiyor sanıyor zero brain Cezzar. 

Lan oğlum iki dakika delikanlı ol diyeceğim ama sen de haklısın ağır gelir.

 

La uzatma .Hayatim oyun olmus he . her ay 100 TL bagliyom oyuna. Zaten 2015 den beri 50.bin savas yapmisim. Diyelim ki yaptim yada yapanlar var sanane. Sanane ulan . milletin bekcisi sen misin. Milletin dadılıgina soyunuyor ya. 2016 dan beri 12k savas yapan kendi! Hatta 2017 bile denilebilir ! 12 . ayda acmissin hesabi. Yani matematiksel olarak aramizda ucum yok. Anliyormusun! Pardon senin harddisk yanmisti

 

Ya senin sikinti ne ? Bani yemek koymadiysa derdin ne? 

 

Ben savasta , "geri zekali , a*k amxleri " dedim sonra? Garaja dondum. Size herhangibir sekilde dolayli yada dolaysiz ne küfrettim ne de hakaret ettim. Hic birsekilde hic bir yerden birsey yazmadim ama siz en agir kufurleri yazdiniz , ss ler ustte.  Ben kufretmismiyim ? Hayır? İlk kufreden hmde en agir sekilde kim ? Siz 

 

Peki biri yada birileri bu kufurlerden sonra size sovdu diye bu kadar tatava yapmak niye ? Kufur edersen kufur yersin. Ben hic kufretmiyorum dedim mi ? Bana ne sertlikte kufredilirse ayni tonda cevap veriyorum. Verdim. Bana geri zekali diyen olursa en fazla dingil derim. Durduk yere kimsenin anasina bacisina kufretmedim. Bana edildiyse ettim! Burada geri zekali diyerek evet ben belki tahrih etmis olabilirim ancak hic bir sekilde o agir kufurleri edecek seviyede degil!  

 

Uvey annelige mi soyundun simdide ! Oglum falan ?  

 

Edit : bu arada bu oyuna 17.99 tl haricinde kurus yatirmadim

Edit 2 : bu arada forum ziyaretci gordu , hiti artti. 15 guest okuyor suan :F

 

Beylet tamam maksat foruma girmenizi saglamakti :D


Edited by Cezzar_Turk, 18 October 2017 - 12:11 AM.

 Youtube & Steam & PUBG Mobile Klan ; Special'Forces              


Gelengi68 #19 Posted 17 October 2017 - 10:52 PM

    Private

  • Player
  • 28109 battles
  • 7
  • [M1071]
  • Member since:
    12-23-2016

Sayende bilmediğim bir sürü küfür öğrendim bu yaşta. Her ne kadar kabul etmesen de o küfürlerin sahibinin sen olduğunu sen de biz de çok iyi biliyoruz. Cezzar ben de senin a*k. Oldu mu birader. Küfür etmedim yanlış anlama, a*k bir spor gazetesidir sadece. Anlaşılan senin kapasiten yazdıklarımı anlamana yetmiyor sadece oyuna endeksli bir beyinciğin var. Milletin oynaması sana bu kadar batıyorsa söveceğine git single player oyna evinde tek başına. Küfür potansiyelini evde ki duvarlara bağırarak kullan sadece.  

 

 Her neyse millet zaten anlamıştır neyin ne olduğunu, e biz zaten biliyoruz ne mal olduğunu, o halde mesele yok.

Dipnot: Uvey annelige mi soyundun simdide ! Oglum falan ? demişsin ya, Lan sana baban oğlum demedi mi hiç:))  Vallahi çok enteresan...

 



osmanlitokadi35_tr #20 Posted 18 October 2017 - 09:26 AM

    Private

  • Player
  • 22680 battles
  • 8
  • [M1071]
  • Member since:
    03-24-2017
Gelengi68 bırak bu beyin özürlüyle uğrasmayı yazık özürlü baksana... Bu tür parazitler giderek malesef çoğalmakta bu forumda bulunanlara tavsiyem bu tür olaya denk geldiğinizde boka basmayın çalıyı dolanın zira sonra sizi banlatıp kancık kancık güler arkanızdan...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users