Jump to content


szukam

yt

  • Please log in to reply
19 replies to this topic

SexyHusband #1 Posted 07 March 2018 - 09:50 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 19315 battles
  • 29
  • [DWN]
  • Member since:
    04-16-2017

na początku sorry za spam.

 

ale poszukuje filmu który już został tutaj wrzucony kiedyś lecz nie mogę do znales w archiwum, a mianiowicie chodzi mi o typka który klnie w tym filmiku i bez obrazy ale zachowuje się jak debil..... z góry dziekuje za link jak by ktoś kojarzyl o który mi filmik chodzi.



polo_loco #2 Posted 07 March 2018 - 09:54 PM

    Junior Sergeant

  • Player
  • 29090 battles
  • 213
  • [EXE]
  • Member since:
    08-12-2014
W tej drugiej kwestii to moze ktoś z twórców gry?

AirWolfOne #3 Posted 07 March 2018 - 10:05 PM

    Junior Sergeant

  • Player
  • 32557 battles
  • 197
  • [APA]
  • Member since:
    06-16-2011
To chyba chodzi o tego czuba :Dhttps://youtu.be/WY7dno9SPoc

Romka7777 #4 Posted 07 March 2018 - 10:53 PM

    First Sergeant

  • Player
  • 34932 battles
  • 1,017
  • [LGN]
  • Member since:
    11-07-2014
A inaczej w tej grze się nie da :D. PS. Niezle się pośmiałem oglądając twoje filmiki :D

View PostAirWolfOne, on 07 March 2018 - 10:05 PM, said:

To chyba chodzi o tego czuba :Dhttps://youtu.be/WY7dno9SPoc

 


Spoiler

 


balthorco #5 Posted 07 March 2018 - 11:02 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30424 battles
  • 702
  • Member since:
    11-12-2016
Jakiego czuba, jakiego czuba!? To znany jutuber i pro plajer, tylko się nieco uniósł brakiem umiejętności u graczy swojej drużyny ;)
A z drugiej strony, jakby nas skompilować to też by to wyglądało nieraz podobnie. On postanowił zarobić na swojej frustracji publikując to na kanale, stąd i komentarze takie a nie inne ;)

Zapraszam na mój kanał youtube balthorco World of Tanks Blitz i do klanu Dywizjon Pancerny-Husaria


Zawadson1992 #6 Posted 08 March 2018 - 07:49 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 8599 battles
  • 39
  • [CICHA]
  • Member since:
    10-30-2017
Przy tak małej widowni raczej wiele nie zarobi, no chyba, że włączy donacje.

Edited by Zawadson1992, 08 March 2018 - 07:53 AM.


Omlette_du_fromage #7 Posted 08 March 2018 - 01:04 PM

    Junior Sergeant

  • Player
  • 5895 battles
  • 208
  • Member since:
    10-16-2013
Jak ten filmik oglądałem, to w pierwszej chwili zastanawiałem się, co ten koleś taki nerwowy, ale potem przypomniałem sobie, ile to razy sam łapałem się na czymś podobnym (i to mimo nieletniej latorośli w domu). Po takiej retrospekcji odechciewa się kogokolwiek oceniać :)

Edited by Omlette_du_fromage, 08 March 2018 - 01:19 PM.


Pappasmerf #8 Posted 08 March 2018 - 08:27 PM

    Junior Sergeant

  • Player
  • 255 battles
  • 135
  • Member since:
    06-11-2016

Ani znany, ani Pro... czasami dla beki go oglądam,tak jak zresztą większość. Bo chyba tylko tym zyskał jakąkolwiek „popularność” jeżeli takiego słowa można użyć mając 15-30 widzów,bo na pewno nie umiejętnościami.Chociaż czasami dobrze gra. Napiszcie na czacie w czasie jego stremow,że źle gra to wyzwie was,wasze matki i waszego psa :teethhappy:

 

wolf pozdrawiam wariacie :izmena:



balthorco #9 Posted 08 March 2018 - 08:36 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30424 battles
  • 702
  • Member since:
    11-12-2016
"Pro" i "znany" - trudne słowo "ironia"... :)

Edited by balthorco, 08 March 2018 - 08:36 PM.

Zapraszam na mój kanał youtube balthorco World of Tanks Blitz i do klanu Dywizjon Pancerny-Husaria


jacmi555 #10 Posted 08 March 2018 - 10:31 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 27581 battles
  • 602
  • [WILK]
  • Member since:
    04-26-2015

Spoko gościu. Być może nie tak dobry gracz jak @Romka7777 (bo czy jest ktoś bardziej Pro od Romka??? ;) )

W każdym razie robi coś pozytywnego dla społeczności, rozgrywa plutony, turnieje z widzami. Czasem wchodzę na jego streamy... O! i nawet przestał przeklinać :honoring:


Edited by jacmi555, 08 March 2018 - 10:32 PM.


Romka7777 #11 Posted 09 March 2018 - 12:18 AM

    First Sergeant

  • Player
  • 34932 battles
  • 1,017
  • [LGN]
  • Member since:
    11-07-2014
Dobrze ze ja nie streamuje. Bo to byłby niezły earrape.:trollface:.
Spoiler

 


balthorco #12 Posted 09 March 2018 - 09:59 AM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 30424 battles
  • 702
  • Member since:
    11-12-2016
Streamy dość mocno zmieniają wyobrażenie o graczu, szczególnie jutuberze. Nagle się pojawiają zejścia w pierwszej minucie, 300 dmg w bitwie na 9t i magia wysokiego WR gdzieś się ulatnia. Swoją drogą trzeba mieć jajka żeby robić streamy i nie narazić się na hate o bycie noobem, albo usłyszeć że "masz taki WR i grasz tak jak masz", jakby nie było WR z 30 dni, 60 itd.

Zapraszam na mój kanał youtube balthorco World of Tanks Blitz i do klanu Dywizjon Pancerny-Husaria


Romka7777 #13 Posted 09 March 2018 - 07:51 PM

    First Sergeant

  • Player
  • 34932 battles
  • 1,017
  • [LGN]
  • Member since:
    11-07-2014

Bo streamerze z reguły nie sa pro. Grają na dobrym poziomie, ale nie aż na tyle. Sam czasami się dziwie jakim cudem nabili 60+ (chociaz wiadomo ze to plutony+hajs+male tierki)


Spoiler

 


jacmi555 #14 Posted 09 March 2018 - 07:57 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 27581 battles
  • 602
  • [WILK]
  • Member since:
    04-26-2015
Muszą być Pro? No właśnie, wystarczy, że są lepsi od większości graczy.

Edited by jacmi555, 09 March 2018 - 07:57 PM.


jacmi555 #15 Posted 13 March 2018 - 08:18 PM

    Senior Sergeant

  • Player
  • 27581 battles
  • 602
  • [WILK]
  • Member since:
    04-26-2015

View Postjacmi555, on 08 March 2018 - 11:31 PM, said:

Spoko gościu. Być może nie tak dobry gracz jak @Romka7777 (bo czy jest ktoś bardziej Pro od Romka??? ;) )

W każdym razie robi coś pozytywnego dla społeczności, rozgrywa plutony, turnieje z widzami. Czasem wchodzę na jego streamy... O! i nawet przestał przeklinać :honoring:

 

Czyżbym jednak się mylił? :D

 

https://gaming.youtu...3&v=HAuuseqzLd8

 



DonKaczynski #16 Posted 14 March 2018 - 09:12 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 14598 battles
  • 44
  • [PF]
  • Member since:
    11-10-2016
Romka co to za gosciu lata na jako romka7777_JIOX ? Nowe konto sobie odpaliles czy to ktos inny?

SexyHusband #17 Posted 14 March 2018 - 09:36 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 19315 battles
  • 29
  • [DWN]
  • Member since:
    04-16-2017
Dzieki wielkie za filmik , o to wlasnie mi chodzilo ,pzdr.

so_mar #18 Posted 14 March 2018 - 09:55 AM

    First Sergeant

  • Player
  • 10010 battles
  • 1,614
  • [GRZYB]
  • Member since:
    12-02-2012

View PostDonKaczynski, on 14 March 2018 - 09:12 AM, said:

Romka co to za gosciu lata na jako romka7777_JIOX ? Nowe konto sobie odpaliles czy to ktos inny?

Konto od 16 grudnia 2016,tak że wcale nie takie nowe :)


Demokracja jest wtedy, kiedy dwa wilki i owca głosują, co zjedzą na obiad. Wolność jest wtedy, kiedy dobrze uzbrojona owca podważa wynik głosowania!


Romka7777 #19 Posted 14 March 2018 - 04:10 PM

    First Sergeant

  • Player
  • 34932 battles
  • 1,017
  • [LGN]
  • Member since:
    11-07-2014

View PostDonKaczynski, on 14 March 2018 - 09:12 AM, said:

Romka co to za gosciu lata na jako romka7777_JIOX ? Nowe konto sobie odpaliles czy to ktos inny?

 

Pff po co mi nowe konto? Strata czasu.

PS.Ale nickname ten to jest dobry :D


Spoiler

 


DonKaczynski #20 Posted 14 March 2018 - 09:59 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 14598 battles
  • 44
  • [PF]
  • Member since:
    11-10-2016
Widzialem tez jakiegos typa co sie zwie romka_noob z klanu SB ;)





Also tagged with yt

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users