Jump to content


Mach Making ve Fcm 50t

mm

  • Please log in to reply
4 replies to this topic

DanielQue #1 Posted 05 May 2019 - 04:25 PM

    Lance-corporal

  • Player
  • 19658 battles
  • 21
  • [CZZR]
  • Member since:
    07-13-2015

T-34-85 Rudy tankımla son 5 savaşımda hep yüksek seviyelerle oynamak zorunda kaldım. mm nin acil düzeltilmesi gerekli. Sadece Rudy değil bir çok delişi düşük tank için sıkıntı oluyor. Rudy 145 delişe sahip. Gold mermisi Tiger2 yi alttan delemiyor. Bir çok tankta top tier göremiyorum. Tortoise yeni aldım daha gıcır gıcır tank stock. Crewi 75. İlk savaştan X attı karşıma. Fv183 kasmaya korkuyorum. Hatta ve hatta karşıma yüksek seviye gelmemesi için sadece X oynar oldum :). Bunun acilen düzeltilmesi lazım. Fcm50t çok iyi bir tank fakat pc dekini kopyala yapıştır yapmışlar. Fcm50t normal wotta çok iş görüyor. Çünkü harita büyük ve Fcm nin görüş mesafesi 400m.Seviyesindeki en yükseği. Yani dev olmasını ve topunun kötü olmasını, görüş mesafesi ve bilgisayardaki haritaların büyük olması sebebiyle nötrlüyor. Fakat blitzde aynı şeyi söylemek nerdeyse imkansız. Oyun başlar başlamaz spot yiyor hatta karşıdaki kişileri spotlayamıyor. Tank çok büyük saklayacak mesafe yahut taş kaya yok. Bunlar yetmiyor gibi topu ve dpm de düşük yani değil IX lerde kendi seviyesinde bile can çekişiyor tank. Aldığıma pişman olduğum tek tank Fcm50t. Pc deki gibi verdiğim parayı hak etmiyor. Wg nin önümüzdeki güncellemerde bunlara acilen birşeyler yapması gerekli. 



Atelus #2 Posted 06 May 2019 - 03:27 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 3116 battles
  • 16
  • [CZZR]
  • Member since:
    02-18-2019
rudy gene tier 8 de bi nebze iyi şuan b2 diye tier 4 tankla b c serisi gitmeye çalışıyorum aldığımdan beri tier 5 oyuna atıyor beni tank m4 ü bile önden genelde delemiyor kv lere churchil lere hiç girmiyorum resmen 40 vuran toplumla vurabileceğim yer arıyorum adamların üzerinde . Rudy nin dpm i zaten iyi deliş arttırıcıyla biraz daha rahatlarsın 2 , 3 mm deliş bile bazen çok farkediyor delemediğin tankları delebilmeye başlıyorsun . Bu arada şu son güncellemeden sonra matchmaking abuk subuklaşmaya başladı bende bu durumla ilgili bir konu açmıştım sanki kasti olarak tam ihtiyacın olan zamanlarda seni %41 wr dolu adamların içine bilerek atıyor gibi x2 x5 alacağın zamanlarda veya eski görev sistemindeki 3 win streak isteyen görevde vs. özellikle x2 x5 bonus olan tankla girdiğimde ilk maçı %85 falan kaybediyorum sanki oyun " o kadar kolay değil o bonusu almak , hemen pes edemeyeceğinide biliyoruz al bakalım şu bot takımla bir yenil yada çok iyi oynayabilirsen bir ihtimal kazanabilirsin hadi " der gibi bi hali var ve güncellemeden önce 1 bilmedin 2 kez mi ne kaybederdim güncellemeden sonra bu durum iyice sapıttı 5 , 6 kez falan kaybediyorum baya iyi oynadığım halde kazandığım zaman şükredip kapatıyorum oyunu . fcm konusunda evet oyun içinde çok az efektif bir tank cüssesi ve ön zırhının çok kolay lokma olması yüzünden çok kolay atış yiyor .

Deathstation #3 Posted 06 May 2019 - 02:53 PM

    Private

  • Player
  • 1294 battles
  • 4
  • [TROSM]
  • Member since:
    01-18-2019
Eski bir pc oyuncusu olarak blitz'in dengesinin pc'deki kadar iyi olduğunu söyleyemem. Spot mekanikleri, çalı kuralları vs pc'de çoğu iyi oyuncunun en çok kullandığı mekanikler burada neredeyse umursanmamış. Haritalar çok küçük olduğu için spot mekaniklerini kullanabilmek neredeyse imkansız. Keza bir iki yere kabak gibi gel buraya yat çalısı koymuşlar onun harici oyunu farklılaştıracak oyuna heyecan katacak bir şey de yok. Haritalar koridor haritaları. Seni özellikle 2 veya 3 yola yönlendiriyor orada çarpış diyor. Gerçi pc versiyonunda da son haritalarda koridorlaşma vardı ama bu oyunda neredeyse tüm haritalar öyle. Zaten bu oyunda tahminimce en güzel ağır tanklarla medler iş yapar. Hatta dakika başına atış hasarı (dpm) yüksek olan ve zırhlı tanklar bu oyunda en güzel gidecek tanklar. Light olsun td olsun bu oyunda hikaye. Yani gerçek oyuncular açısından hikaye çünkü o tank türlerini kullanmak pc'ye göre çok daha zor. Oynayan yine oynar tabi ne kadar oynayabilirse artık.

DanielQue #4 Posted 21 May 2019 - 12:20 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 19658 battles
  • 21
  • [CZZR]
  • Member since:
    07-13-2015

View PostDeathstation, on 06 May 2019 - 02:53 PM, said:

Eski bir pc oyuncusu olarak blitz'in dengesinin pc'deki kadar iyi olduğunu söyleyemem. Spot mekanikleri, çalı kuralları vs pc'de çoğu iyi oyuncunun en çok kullandığı mekanikler burada neredeyse umursanmamış. Haritalar çok küçük olduğu için spot mekaniklerini kullanabilmek neredeyse imkansız. Keza bir iki yere kabak gibi gel buraya yat çalısı koymuşlar onun harici oyunu farklılaştıracak oyuna heyecan katacak bir şey de yok. Haritalar koridor haritaları. Seni özellikle 2 veya 3 yola yönlendiriyor orada çarpış diyor. Gerçi pc versiyonunda da son haritalarda koridorlaşma vardı ama bu oyunda neredeyse tüm haritalar öyle. Zaten bu oyunda tahminimce en güzel ağır tanklarla medler iş yapar. Hatta dakika başına atış hasarı (dpm) yüksek olan ve zırhlı tanklar bu oyunda en güzel gidecek tanklar. Light olsun td olsun bu oyunda hikaye. Yani gerçek oyuncular açısından hikaye çünkü o tank türlerini kullanmak pc'ye göre çok daha zor. Oynayan yine oynar tabi ne kadar oynayabilirse artık.

 

Aynı zamanda bir pc oyuncusu olarak söylüyorum kesinlikle haklısın. Bilgisayarda çalılar ve mesafeler çok önemli. Fcm50t bilgisayarda bayağı iyi fakat blitzde hedef tahtasından farklı. Blitz, seni yardırma tankları almaya zorluyor. Destek tankını kullanmak şans işine kalmış. Aynı şekilde Tortoise. Zaten hayvan gibi weak pointi, zayıf noktası var bir de nerdem masıl delineceğini gösteren sniper kipi olunca hiç bi halta yaramıyor. 

Ceyhanfth #5 Posted 02 June 2019 - 12:53 AM

    Lance-corporal

  • Player
  • 30200 battles
  • 28
  • [INTPS]
  • Member since:
    07-15-2012
Tortise ile oynayacak kadar ne günah işledin kardes :)





Also tagged with mm

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users